Κυριακή 25 Απριλίου 2010

1+1=

θέλω να έρθεις εδώ..
να μου πεις δυο λογάκια όμορφα..
και να μου χαϊδέψεις τις δύο τούφες από τα μαλλιά μου..

θυμάσαι κάποτε στην ακρο-

θαλασσιά..

που μου έπλεκες ολόκληρο στεφάνι στα μαλλιά..
έπαιρνες τρία αστέρια και με τις ουρές τους έπλεκες πλεξούδα χρυσαφιά..
για να λάμπω, θυμάσαι;
ήθελες πάντα να λάμπω..
να μην κλαίω ποτέ..
θυμάσαι;

Τώρα πια κρύβω κάτω από το πέπλο μου ολόκληρα μυστικά..
μικρές και μεγάλες ιστορίες για όνειρα με πρίγκιπες και πριγκιποπούλες που φυλακίστηκαν σε τεράστιους πύργους..

no more dreams for us..

απλά γίνε ένα μαζί μου..

σκίσε το κορμί μου στα 2 και απόδειξε μου ότι το 1 και 1 κάνει 1

όταν εμείς γινόμαστε ένα..

έχουμε 1 κορμί με 2 πρόσωπα, που πασχίζουν να γίνουν 1..

και 1 ιερή ένωση, με μια απλή πρόσθεση+++

πόσο όμορφα εφαρμόζει ο πούτσος σου, που μου ανήκει..

και το μουνί μου, που σου ανήκει..;;

δεν θέλω πια 1+1=2..

φτάνει πια..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου